Prowadzenie własnego biznesu w e-commerce tylko z pozoru wydaje się proste. Niewielkie nakłady inwestycyjne związane jedynie z utrzymaniem i uruchomieniem strony internetowej, brak potrzeby zatrudniania pracowników do obsługi bezpośredniej oraz niska finansowa bariera wejścia to tylko kilka z wielu istotnych zalet. Są jednak również wady. Jest nią między innymi bardzo duża konkurencja, przez którą wiele firm szybko znika z rynku mimo zainwestowania dużej gotówki w kampanie reklamowe. Niewielu z nich miało jednak świadomość tego, że to pozycjonowanie IdoSell oraz innych CMS’ów ma zdecydowanie większy sens niż wykupienie reklam płatnych. Pierwszym działaniem podczas zawiązywania współpracy z nową agencją interaktywną jest audyt SEO.
Audyt SEO to wieloetapowy proces analizy wybranej witryny pod kątem jej obecnego stanu w kontekście SEO / SEM. Całe działanie może wybranej agencji zająć nawet kilka dni, gdyż zespoły najlepszych specjalistów muszą samodzielnie dokładnie przeanalizować witrynę oraz jej kod źródłowy, zdjęcia i wszystkie linki, a także setki innych parametrów mających bezpośredni wpływ na dalsze działania. Sprawdzane są między innymi takie dane jak:
Wszystkie te parametry mają ogromny i decydujący wpływ na efektywność dalszych działań, a ich najważniejszym celem jest możliwość zaplanowania strategii w najmniejszych możliwych szczegółach.
Pozycjonowanie IdoSell bez audytu jest nie tyle trudne, co wręcz niemożliwe. Większość działań wszystkich agencji SEO oraz freelancerów opiera się na podstawie wcześniej przygotowanego planu. Dzięki strategii można z łatwością przeprowadzić poszczególne kroki z zachowaniem ich prawidłowej kolejności. Tylko w ten sposób można osiągnąć dobre wyniki w stosunkowo niedługim czasie, a przy tym także ustrzec się przed wieloma standardowymi błędami wynikającymi z niewiedzy lub zaniedbania. Większość z nich można uniknąć przeprowadzając szczegółową analizę całej witryny i jej zgodności z daną działalnością.
Każdy audyt SEO jest zawsze przeprowadzany w całości przez najlepszych pracowników danej firmy, dzięki czemu przygotowany w ten sposób plan jest w pełni godny zaufania i zawiera jedynie profesjonalne i rzeczowe dane na temat danej witryny. Właśnie z tego powodu zdecydowanie warto skorzystać z usług znanej i lubianej agencji interaktywnej SEO, która gwarantuje prawidłowe przeprowadzenie wszystkich prac.
Fot. Sigmund/unsplash.com
Cały proces zaczyna się od audytu seo, jest to jedyny sposób na skuteczne pozycjonowanie.
Dzięki takiej analizie możesz pozbyć się problemów oraz mankamentów strony tak aby było ona jeszcze bardziej przejrzysta i zachęcająca dla klienta. Audyt https://www.grupa-icea.pl/audyt-seo/ jest więc kluczem do sukcesu w tym procesie.
Raz odważyłem się napisać do jednej z tych agencji, które zajmują się właśnie działaniem ze stronami. Ja, lekko roztargniony piszę, że podoba mi się to pozycjonowanie Selly https://sxo.pl/pozycjonowanie-selly/ i że zasadniczo, możemy przejść do konkretów. Na to wiadomość zwrotna – nie, nie, nie Szanowny Panie, konkrety to będziemy ustalać po audycie. Pamiętam jak mi to zrobiło humor 😂